Thursday, July 02, 2009

märtsikuine MoKSi residentkunstnik Andrea Brandao 24.märts - 4. apr 2009

Y galeriis on väljas objektid ja installatsioonid Päikesest. Kuigi Andrea on pisut pettunud, et märtsikuine Eesti ei ole enam piisavalt hall ja pime, et uurida tekkivaid meeleolusid, mida siinne vähepäikseline kliima võib soodustada.

***
näituse saatetekst
Andrea Brandao

Avatud

Siin on esitatud mõned materjalid ja objektid, mis olid viimastel päevadel osa minu ateljeest. mõned neist asjadest olid juba varem seal, osad neist jällegi tõin enesega kaasa. Esemeid sai paigutatud----------- ümberpaigutatud leidmaks nende õiget kohta... aga ikka veel on üht-teist teha.















(...) Jätkates oma uuringuid Valguse ja Maa materjalide ümber...siiani olen ma väga vaimustuses Päikesest (külastan pidevalt NASA kodulehekülge vaatamaks värskemaid ülesvõtteid Päikesest. Siiani ei tea ma mida selle infoga teha).
olen elanud ja töötanud MoKSis mõned nädalad...kavatsematult töötan ma peamiselt ruumis (ateljees). On kummaline...reisida siia.................................ja saada aru, et koht, kus ma tunnen end õnnelikuna on mu enese kirjutuslaua taga.

21.märts 2009, Mooste (Eesti)

(...) Leidsin midagi täiesti hämmastavat... Päikese helilained. Me võime kuulda Päikest.

... Oktoober 2008, Nodar (Portugal)

http://drea.klingt.org
www.nasa.gov

No comments: